Jeżeli zastanawiasz się nad wynajmem biura na siedzibę firmy w Warszawie, z pewnością rozważasz różne opcje. Nie tylko cena wynajmu ma znaczenie, ale często jest to kluczowy czynnik podejmowanej decyzji – jak dobrze wybrać, żeby przyciągnąć klientów, a jednocześnie nie wydawać ważnych zasobów firmy?

Wynajem biur w Warszawie – gdzie znajdują się najlepsze lokalizacje?

Biura do wynajęcia w Warszawie to z pewnością marzenie niejednego przedsiębiorcy. Tak, ma to rację bytu, gdyż stolica naszego kraju przyciąga nie tyłku tłumy turystów, ale i rodzimy i zagraniczny kapitał, w postaci zarówno klientów, jak i kontrahentów.

Dlatego wiele osób planujących podjęcie działalności gospodarczej lub ekspansję firmy, decyduje się na przeniesienie siedziby firmy do Warszawy. Gdzie znajdują się najlepsze lokalizacje? To zależy od przedmiotu działalności i wielkości potrzebnej przestrzeni biurowej, a także od celu, który ta lokalizacja biura ma spełnić.

Z pewnością dobrym wyborem (prawie) zawsze jest ścisłe centrum Warszawy, czyli dzielnica Śródmieście. Nie zawsze jednak będzie stać przedsiębiorcę na wynajęcie tam przestrzeni biurowej, a może to się także okazać niezbyt praktyczne. Dlaczego?

W centrum Warszawy jest mało miejsc parkingowych, a nie wszyscy chcą dojeżdżać metrem na spotkanie biznesowe. Drugą sprawą jest to, że większe przestrzenie biurowe mogą być po prostu zajęte lub ceny za wynajem mogą znacznie zawyżone. Co w takiej sytuacji zrobić?

Wynajem biur w Warszawie – dzielnica Mokotów

Dzielnica Mokotów to najlepsza dzielnica dla prowadzenia dużej ekspansji na rynku przedsiębiorczości polskiej i zagranicznej. Dodatkowo, biura do wynajęcia Mokotów mogą okazać się naprawdę przystępne cenowo. Gdzie znajduje się Mokotów?

Mokotów to południe Warszawy, której środek przecina pierwsza linia metra, a na zachodnim skraju Mokotowa znajduje się lotnisko Okęcie. To kolejny powód do tego, aby zainwestować w tę właśnie dzielnicę! Jak wiadomo ruch drogowy w Warszawie jest wręcz tragiczny pod względem płynności komunikacyjnej. W tym momencie bliska odległość od lotniska może bardzo ułatwić nam podpisanie lukratywnego kontraktu.

Na Mokotowie znajduje się idealne zagłębie przedsiębiorczości, zlokalizowane wokół ulic: Postępu czy ul. Marynarskiej. Tutaj toczą się biznesowe rozmowy na dużych przestrzeniach ulokowanych w okolicznych biurowcach. Na Mokotowie można wynająć rozległe powierzchnie biurowe, które zaopatrzone są we wszelkie wygody oraz odpowiednią infrastrukturę, zarówno komunikacyjną, jak i spożywczo-gastronomiczną.

Wynajem biur na Mokotowie – co warto wiedzieć?

Wynajem biura na Mokotowie, jak w przypadku i innych dzielnic, warto wcześniej przemyśleć pod względem logistycznym. To znaczy zastanowić się, jakiej wielkości przestrzeni biurowej potrzebuje moja firma? Ile jestem w stanie przeznaczyć na to środków miesięcznie? Ile miejsc parkingowych jest mi potrzebnych?

Są to kluczowe pytania, a odpowiedzi pozwolą Ci znaleźć coś idealnego do rozwoju przedsiębiorczości Twojej działalności. Pamiętaj, że opłaty za wynajem biur w Warszawie często podawane są w walucie polskiej, jak również opłaty eksploatacyjne, natomiast opłata za miejsca parkingowe podawana jest w euro.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj